woensdag 12 maart 2014

Trend: slip ons

Het lijkt wel alsof ze ineens uit de lucht zijn komen vallen: de slip ons. Op blogs zie ik ze al veel voorbij komen en op straat spot ik er ook steeds meer. De slip ons zijn een hit, en ik snap precies waarom.

Ikzelf ben (ondankt mijn 1 meter 60..) een echte fan van lage schoenen, hakken ook wel hoor, maar ik grijp toch wat vaker naar de sneakers of platte schoenen. De slip ons zijn voor mij dus perfect, ook omdat ze natuurlijk (daarom heten ze ook slip ons) hartstikke makkelijk aangaan!

Ik heb een selectie gemaakt van slip ons die nu in de webshops te koop zijn en die ik sowieso zou kopen. Ik heb namelijk nog niet één paar, hoewel ik denk dat daar snel verandering in komt!

Denim: YMC, Galaxyprint: Pull&Bear, Tijgerprint: Bronx

                                                                                           


Slangenprint: Zara, Bloemenmotief: beide ASOS















Liefs, 

Anneloes










Geen opmerkingen:

Een reactie posten